Svorio metimo treniruotės ir lieknėjimas

Svorio metimo treniruotės

Norėdami sulieknėti, turite pakeisti gyvenimo būdą. Pamirškite visas dietas ‘Lieknesnė per savaitę / 10 dienų / mėnesį’. Tokios dietos dažniausiai tiesiog riboja kalorijas, dėl to organizmas patiria šoką, jis dar labiau ima kaupti atsargas, o medžiagų apykaita lėtėja. Net jei gyvensite pusbadžiu ir numesite kelis kilogramus, jie grįš su kaupu vos tik pradėsite normaliai maitintis, o neigiami padariniai liks ilgam. Jei norite sulieknėti ir būti sveikiems, reikia sportuoti, subalansuoti mitybą ir pakankamai ilsėtis. Taip pagerinsite savo sveikatą, sutvirtinsite raumenis ir atsikratysite per didelio riebalų kiekio. Per daug nesižavėkite maisto papildais, kurie padeda mažinti riebalinį audinį – jie padeda tik kartu su sportu ir realus jų poveikis nebūna didelis. Svorio metimo treniruotės gali būti lygiai taip pat sėkmingai atliekamos ir sporto klube, ir namuose ar lauke. Svorio metimo treniruotės yra tos, kur nenaudojate svorių, atliekate aerobinius pratimus: tai bėgimas, važiavimas dviračiu, spartus ėjimas. Atsiminkite, kad svorio metimas yra ilgalaikis procesas ir norėdami lieknėti turite peržiūrėti savo mitybą – valgykite mažiau, bet dažniau, kad organizme būtų pastovus gliukozės kiekis ir išvengtumėte alkio priepuolių.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s